U Win Tin - We are not acting like Cows


နဳိင္ငံေရးသမားမ်ား ႏြားလုိ မက်င့္ရန္ ဦး၀င္းတင္ ေျပာ
ေဖ့စ္ဘြတ္ေကာက္ႏုတ္ခ်က္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၉၊ ၂၀၁၃
ျမန္မာနိုင္ငံရွိနဳိင္ငံေရးသမားမ်ား ႏြားလုိမက်င့္ရန္ႏွင့္ လြတ္လပ္ေသာအေတြးအေခၚမ်ားကုိ ထုိးေဖါက္က်င့္သုံးၾကရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၀ါရင့္နဳိင္ငံေရးသမား၊ သတင္းစာဆရာၾကီးဟံသာ၀တီဦး၀င္းတင္က
ဇန္န၀ါရီ ၃၁ ရက္က က်င္းပေသာ လြတ္လပ္ျခင္းအႏုပညာ ရုပ္ရွင္ပြဲေတာ္ဆုေပးပြဲဲ အခမ္းအနားတြင္ေျပာၾကားခ့ဲသည္။
က်ေနာ္တုိ႔ပါတီမွာ လုပ္တယ္ဆုိတာ ႏြားလုိလုပ္တယ္၊ ႏြားလုိပဲ ေနာက္ေနျပီးေတာ ့ေျဖာင့္ေျဖာင့္လုိက္တယ္၊ ဒါ က်ေနာ္တုိ႔စိတ္ကူးပဲ၊သုိ႔ေသာ္ က်ေနာ္တုိ႔ဟာ ႏြားမဟုတ္ဘူး၊ ႏြားလုိ႔က်င့္ဖုိ႔မလုိဘူး၊ က်ေနာ္တုိ႔မွာ ဦးေႏွာက္ရွိတယ္၊ ပါးစပ္ရွိတယ္၊ ပါတီလုပ္ငန္းေတြေနာက္ ေျဖာင့္ေျဖာင့္ၾကီး လုိက္တယ္ဆုိတဲ့ စိတ္ဓါတ္ေမြးေသာ္ျငားလည္း က်ေနာ္တုိ႔ဟာ ႏြားမဟုတ္တဲ့အတြက္ က်ေနာ္တုိ႔ လြတ္လပ္တဲ့အေတြးအေခၚကုိ ထုိးေဖါက္ျပီးက်င့္သုံးမယ္ ဟု ဦး၀င္းတင္ကဆုိသည္။
ထုိ႔အျပင္နဳိင္ငံေရးသမားမ်ားသည္ တုိင္းျပည္၏နဳိင္ငံေရးကိစၥ၊ စီးပြားေရးကိစၥ၊ လူမႈ႔ေရးကိစၥမ်ား ေဆာင္ရြက္ရင္း လြတ္လပ္ျခင္းမရွိဘဲ ျဖစ္တတ္ေၾကာင္း၊ ပါတီအတြင္း၌၎၊ အာဏာရွင္မ်ားႏွင့္ ရင္ဆုိင္ရာတြင္၎၊ လူထုႏွင့္ထိေတြ႔ဆက္ဆံရာတြင္၎၊ လြတ္လပ္မႈ႔ကု ိက်င့္သုံးရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဦး၀င္းတင္က ဆုိသည္။
က်ေနာ္တုိ႔ဟာ ႏြားေတြမဟုတ္တဲ့အတြက္ ဒီလြတ္လပ္တဲ့ အေတြးအေခၚေတြကုိ ကုိင္ဆြဲမယ္၊ က်င့္သုံးမယ္၊ ထို႔အတူပဲ လြတ္လပ္တဲ့အႏုပညာေတြရွိေအာင္လည္း က်ေနာ္တုိ႔ကုိယ္တုိင္ ဖန္တီးတယ္၊ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ လူတုိင္းဟာ အႏုပညာနဲ႔ ကင္းလုိ႔မရဘူး။ အႏုပညာမရွိရင္အလြန္ကုိ ခမ္းေျခာက္တဲ့
ျမက္ေျခာက္ျဖစ္သြားမယ္ ဟု ဦး၀င္းတင္က ထပ္ေလာင္းေျပာၾကားသြားသည္။
အႏုပညာစိတ္ဓါတ္ မရွိသူမ်ားက အာဏာရလွ်င္ေသာ္၄င္း၊ အာဏာလက္လႊတ္ရလွ်င္ေသာ္၄င္း၊ နဳိင္ငံေရးခမ္းေျခာက္မႈ႔မ်ဳိးေတြ႔ရေၾကာင္း ၄င္းက ဆုိသည္။
Credit: NLH .. (ဖီေလာ္ဆုိဖာေမာင္ျမသာ)

Comments